Sahabat andai

Wednesday, May 1, 2013

Lip Balm Terbaru

Assalamualaikum
 
firstly,lia.zf nak ucapkan selamat hari pekerja kepada semua pekerja..cuti sehari je..tak puas kan.hehe..ape yang mengembirakan ialah kita mahasiswa pon cuti.huhu..
cuti stay kat u jugak la..cume gembira dapat rehatkan minda..
 
 
ok back to point,sekarang musim kemarau tau..hee,kat tanjung malim ni,setiap petang hujan..kawasan laluan hujan gitu..so bilaa 2 o 3 hari tak hujan,da label sebagai kemarau..pastu memang matahari terik sangat.lia.zf plak jenis yang xboleh xbawak air,rase macam nak mati..nak bawak botol besar-besar..kelas sekejap je..tak abeh..ni,bekas air yg besar tu,sehari xcukup..air sangat penting untuk kita..lagi-lagi waktu belajar...walaupun lia.zf berusaha untuk sediakan air untuk badan lia.zf...namun bibir lia.zf tetap kekeringan...maka dengan itu,kejadian bibir pecah dan kemerah-merahan pun terjadi..
 
 
Sebagai langkah nak mengelak dari bibir pecah dan tidak bermaya,gunalah lip balm.lip gloss o blah2..hehehe..
lia.zf biasa gune yg mentholethum yg ade perisa anggur,epal oren satrawberry..anggur paling sedap..itu kalau kat rumah..rupa2 nya tertinggal kat rumah,adui..bibir pecah ni.sakit tau..so terpaksa beli yang baru...yang baru ni lah..

nivea fruity shine strawberry
 
lip balm + lip gloss..dy membaiki bibir kita dan masa yang sama menampakkan bibir kita menjadi shiny dan lebih ceria..haha..
hah,lagi satu yg buat lia.zf gembira,strawberry dy betul2 rse ade kat mulut.kalau metholetum yang anggur tu sekejap je da hilang..huhu..besnya..
kalau bab lip balm ni,memang penting dalam hidup mama,lia.zf dan adik lia_z..huhu..
kalau dia ade blog jugak..kitorang akan kekalkan lia itu.huhu
itu sahaja nak cerita pasal bibir lia.zf pecah dan membuatkan lia.zf tidak bermaya..
 
#kaum adam,kami menjaga kecantikan bukan untuk menggedik o what,kami menjaga untuk keselesaan kami..itu sahaja...abah lia.zf pon marah lia.zf tak jage kecantikan,so jgn pndang yang bukan2 k..

No comments:

Post a Comment