Sahabat andai

Sunday, February 17, 2013

Semester 2 #khar #upsi #b5-3-6

Assalamualaikum..
rase macam sekejap aje lia.zf da balik upsi ni..ini namenya takdir Allah..sangat bersyukur dengan pemberianMu ya Allah...
Pagi tadi,mama pesan,dapat hari cerah,lagi awal lagi bagus..macam nak menghalau..so sedikit rasa sedih kat situ..mama nak lia.zf belajar betul2 kot..inshaAllah ma,lia.zf cube yang terbaik..mama suh gerak pukul 9.tp tak mao la awal sangat.so bajet nak gerak sharp pukul 11..
Alhamdullilah pukul 11 tu lia.zf mampu bergerak dari segamat..so drive rilek2 n cermat..watpe nak bawak laju2..itulah lia.zf..bia lambat asal selamt...
 Sampai dalam pukul 2 lebih terus pg KAB.jumpe anis,solat jap kt bilik dia..rehat jap..pukul 4 pergi daftar..daftar memang ada list name.n name lia.zf sorang je untuk batch lia.zf..ok,duduk dengan senior.sem 4....terima kasih anis menemaniku..hantar anis balik KAB.then sambung angkat barang.konon nak bermalam kat KAB tak jadi.sebab lia.zf orang las masuk rumah.hoho..
time nak daftar,dpat blok 5..aras 3 aka tingkat 4..rumah 6..3.6!birthday mr zf..hehe.semangat..yeah!
masuk je terus tengok tingkap..alamak dpat scene tepi longkang.ok,syukur alhamdullilah...
roomate kakak sem 4.kos ert.ok la tu geng..shera!kalau ko bace,ko mesti tahu maksud aku...
tu je kot nak citer..da ngantok plak..hoho..
nithy nite..

No comments:

Post a Comment