Sahabat andai

Monday, February 11, 2013

Menghitung hari pulang ke upsi(sem 2)

Positif
+rasa tak sabar nak belajar lagi.6 sem go to go
+perlukan semangat untuk jdi seorang pelajar,seorang anak,seorang kawan,seorang muslimah.inshaaAllah.
+chaiyok.sem ni kena study leklok,capai target
+forget about what poeple said,Allah always beside me.
+saya mahu belajar.
+cikgu wanna be semoga berjaya
Negatif
-saya mahu stay dirumah saje
-cooking is my favour,nt duk kolej mane boleh masak!nak duduk luar la,boleh?hehe
-dok rumah rilexxx gler,walaupun penat,penat untuk ahli keluarga tercinta.alamak,belajar ni mmg menjauhkan kita dengan famili.
-satu misi tertinggal cuti ni,nak tebas halaman rumah.asik hujan je.
-nak lg buat aktiviti besh dirumah!argh!xnak balik upsi!semangat belajar ade,tapi belajar kat ru,ah xboleh ke?aduh...
-xmo blek,brg2 sume xcyap packing.alamak!

Begitulah,otak lia.zf yg rase mcm nak balik,macam xnak balik.kalau balik dapt habiskan satu sem,so tinggal 6 sem lagi.hehe..inshaAllah bila dimurahkan rezeki,sy jadi guru.xpon lecturer kan?...lepas study degree ni,lia.zf ade gak misi.once cuti,mesti ade misi,.once stdy,ade jgk.cume kita kuat ke tak nak hadapi misi ini degan penuh jayanya.inshaAllah..semoga perjalanan ku ini dipermudahkan disisi Allah Swt.aminn.inshaAllah

No comments:

Post a Comment